LV EN

Ilgtspējīgu prakšu loma klientu uzvedības veidošanā Latvijas restorānu ķēdēs.

Alise Ivanova

ANOTĀCIJAS

Šī darba mērķis ir izpētīt klientu attieksmi pret ilgtspējīgām praksēm, kas tiek piemērotas ātrās ēdināšanas restorānos. Mūsdienu ekoloģisko un sociālo izaicinājumu apstākļos ilgtspējīga attīstība kļūst par svarīgu uzņēmējdarbības stratēģijas sastāvdaļu, un ātrās ēdināšanas restorāni sāk ieviest dažādus ekoloģiski orientētus pieejas, piemēram, ekoloģiski tīru iepakojumu izmantošanu, pārtikas atkritumu samazināšanu, energoefektivitāti un sociālo iniciatīvu atbalstīšanu.
           Darbs ietver teorētisku apskatu par esošajām ilgtspējīgajām praksēm restorānu nozarē, kā arī empīrisku pētījumu, kas vērsts uz šo prakšu uztveres izpēti klientiem.
           Datu vākšanai tika izmantotas ātrās ēdināšanas restorānu klientu aptaujas metodes. Īpaša uzmanība tika pievērsta faktoru analīzei, kas ietekmē patērētāju attieksmi pret ilgtspējīgām praksēm, piemēram, vecums, izglītības līmenis un ienākumi.
           Pētījuma rezultāti parādīja, ka vairums klientu nav pilnībā informēti par ilgtspējīgo prakšu ieguvumiem ātrās ēdināšanas restorānos. Darba noslēgumā ir sniegtas rekomendācijas ātrās ēdināšanas restorāniem par ilgtspējīgo prakšu uztveres uzlabošanu un klientu lojalitātes paaugstināšanu.
Autors: Alise Ivanova
Līmenis: Profesionālais bakalauriāts
Gads: 2025
Darba valoda: Latviešu
Vadītājs: Mg. oec., Valērija Kozlova
Fakultāte: Transporta un vadībzinātņu fakultāte
Studiju programma: Transports un loģistika

ATSLĒGVĀRDI

ILGTSPĒJA, ĀTRAS EDINĀŠĀNAS RESTORĀNI, KLIENTU UZVEDĪBA